Fikuron asiakaspalvelu ja -tuki
Tarvitsetko apua Fikuron käytössä? Fikurolla järkeistät toiminnanohjauksesi huolettomasti – asiantuntijamme ovat apunasi kaikissa ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä.
Asiakasportaali ja ohjeet käytössäsi 24 h
Meille on tärkeää, että Fikuron käyttö on yrityksellesi mutkatonta. Usein tukipyyntöösi vastaaminen vie vain muutaman tunnin, mutta pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Tukipyynnöllä voit jättää meille myös palautetta tai kehitysehdotuksia!
Fikuron ohjeet ja päivitystiedotteet
Asiakasportaali 24 h
Ensimmäinen kerta asiakasportaalissa? Katso ohjeet rekisteröitymiseen tästä.
Tilaa koulutusta
Oheisen lomakkeen kautta voit jättää yhteydenottopyynnön koulutuspalveluista järjestelmän käyttöön tai teknisiin asioihin liittyen.
Räätälöimme koulutuksen tarpeidesi mukaan.
Onko asiasi kiireellinen tai vaikea selittää?
Ei hätää, Fikuron puhelin- ja sähköpostituki auttaa nopeasti!
Puhelintuki
Ma–pe klo 8-16
+358 (0)2 480 904 32 (mpm/pvm)
Sähköpostituki
Mahdollisissa ruuhkatilanteissa voit lähettää kiireellisen tukipyynnön myös sähköpostitse otsikolla "kiireellinen".
Muussa tapauksessa pyrimme vastaamaan viestiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Fikuro-asiakasportaali – näin pääset alkuun
Voit jättää tukipyyntösi asiakasportaaliin juuri sinulle sopivaan aikaan. Tukipyyntösi ohjautuu heti vapaana olevalle Fikuro-asiantuntijalle, joka on sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Asiakasportaalin käytöstä on myös se hyöty, että aiemmat kysymykset ja vastaukset tallentuvat sinulle myöhempää käyttöä varten – näppärää eikö totta?
Kirjaudu
Jätä tukipyyntösi
Asiakastuki – usein kysyttyä
Kokosimme avuksesi hyödyllisiä vinkkejä, ohjeita ja linkkejä.
Mitä tarkemmin voit kuvata havaitsemaasi ongelmaa tukipyynnössä, sitä nopeammin voimme aloittaa sen ratkaisemisen. Muista sisällyttää tukipyyntöösi ainakin nämä:
- Mahdollisimman kuvaava otsikko
- Yrityksen nimi, oma nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
- Käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmenee
- Mahdollinen yritysnumero ja yrityksen nimi, jossa ongelma ilmenee
- Sovellus, jossa ongelma tai virhe tapahtui ja kuvaus mitä tehtiin
- Kuvaruutukaappaus koko sovelluksen näkymästä ja sanallinen kuvaus mahdollisesta ohjelman virheilmoituksesta
Mikäli asia on kriittinen, suosittelemme olemaan yhteydessä sovellustukeemme puhelimitse. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa kiireellinen tukipyyntö voidaan lähettää sähköpostitse. Sähköpostin otsikossa tulee tällöin olla sana ”kiireellinen” sekä kuvaus ongelmasta.
Etätukiohjelma avulla voimme ottaa koneeseesi etäyhteyden internetin välityksellä mahdollistaen nopean ja sujuvan palvelun. Ongelmatilanteiden ratkaiseminen onnistuu helposti molempien osapuolten pystyessä tarkastelemaan samaa näkymää yhtäaikaisesti.
Lue ohje: Näin lataat etätukiohjelman
Fikuroon voit kirjautua osoitteessa app.fikuro.fi.
Lue tarkemmat ohjeet kirjautumisen vaiheista ja ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä huomioitavista asioista täältä.
Näin kaikki järkeistyi
-
Yhteistyö Fikuron kanssa on ollut mutkatonta ja helposti lähestyttävää, ja ollaan saatu asioita nopeasti eteenpäin.
Kimmo Kullberg
Toimitusjohtaja, Realplast Oy
-
Vismalla tapasimme ihmisläheisiä asiantuntijoita, joilla oli kykyä kehittää toiminnanohjausjärjestelmää meidän tarpeisiimme.
Anssi Matkonen
Yrittäjä, Imatran Koneistuspalvelu Oy
-
Lue lisää asiakaskokemuksia