Choose language

Fikuron asiakas­palvelu ja -tuki

Tarvitsetko apua Fikuron käytössä? Fikurolla järkeistät toiminnanohjauksesi huolettomasti – asiantuntijamme ovat apunasi kaikissa ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä.

FIKURO-800x800-kuvituskuva-8 FIKURO-800x800-kuvituskuva-8

Asiakas­portaali ja ohjeet käytössäsi 24 h

Meille on tärkeää, että Fikuron käyttö on yrityksellesi mutkatonta. Usein tukipyyntöösi vastaaminen vie vain muutaman tunnin, mutta pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Tukipyynnöllä voit jättää meille myös palautetta tai kehitysehdotuksia!

Suurennuslasi-oppaan lukeminen

Fikuron ohjeet ja päivitystiedotteet

Jos sinulla on ohjelmiston käyttöön liittyvä kysymys tai ongelma, kannattaa vastausta etsiä ensin Fikuron käyttöohjeista.
Kokonaisvaltainen-valmis

Asiakasportaali 24 h

Ensisijaisesti suosittelemme, että jätät kirjallisen tukipyynnön Asiakasportaalin kautta – näin pyyntösi ohjautuu heti vapaana olevalle asiantuntijalle.

Ensimmäinen kerta asiakasportaalissa? Katso ohjeet rekisteröitymiseen tästä.
Info

Tilaa koulutusta

Oheisen lomakkeen kautta voit jättää yhteydenottopyynnön koulutuspalveluista järjestelmän käyttöön tai teknisiin asioihin liittyen. 

Räätälöimme koulutuksen tarpeidesi mukaan.

Onko asiasi kiireellinen tai vaikea selittää?

Ei hätää, Fikuron puhelin- ja sähköpostituki auttaa nopeasti!

Fikuron puhelintuki

Puhelintuki

Puhelintuessamme on takaisinsoittopalvelu. Jätä meille viesti vastaajaan niin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.


Ma–pe klo 8-16
 +358 (0)2 480 904 32 (mpm/pvm)

Asiakirja

Sähköpostituki

Mahdollisissa ruuhkatilanteissa voit lähettää kiireellisen tukipyynnön myös sähköpostitse otsikolla "kiireellinen".

Muussa tapauksessa pyrimme vastaamaan viestiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Lue ohjeet tukipyyntöön >>

sovellustuki@visma.com

Henkilö

Kaikki yhteystiedot

Etsitkö myyntitiimimme yhteystietoja tai laskutustietoja?

Fikuro-asiakasportaali – näin pääset alkuun

Voit jättää tukipyyntösi asiakasportaaliin juuri sinulle sopivaan aikaan. Tukipyyntösi ohjautuu heti vapaana olevalle Fikuro-asiantuntijalle, joka on sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Asiakasportaalin käytöstä on myös se hyöty, että aiemmat kysymykset ja vastaukset tallentuvat sinulle myöhempää käyttöä varten – näppärää eikö totta?

Hyväksyminen

Luo tunnus

Anna nimesi ja sähköpostiosoitteesi tunnuksen luomiseksi.
Kirjautuminen

Kirjaudu

Kun olet kerran rekisteröitynyt, voit kirjautua sisään samoilla tunnuksilla aina, kun tarvitset tukea.
Asiakirja

Jätä tukipyyntösi

Selkeä tukipyyntö ja etätukiohjelman laataaminen etukäteen nopeuttavat ongelmasi ratkaisua.

Asiakastuki – usein kysyttyä

Kokosimme avuksesi hyödyllisiä vinkkejä, ohjeita ja linkkejä.

Mitä tarkemmin voit kuvata havaitsemaasi ongelmaa tukipyynnössä, sitä nopeammin voimme aloittaa sen ratkaisemisen. Muista sisällyttää tukipyyntöösi ainakin nämä:

  • Mahdollisimman kuvaava otsikko
  • Yrityksen nimi, oma nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
  • Käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmenee
  • Mahdollinen yritysnumero ja yrityksen nimi, jossa ongelma ilmenee
  • Sovellus, jossa ongelma tai virhe tapahtui ja kuvaus mitä tehtiin
  • Kuvaruutukaappaus koko sovelluksen näkymästä ja sanallinen kuvaus mahdollisesta ohjelman virheilmoituksesta

Mikäli asia on kriittinen, suosittelemme olemaan yhteydessä sovellustukeemme puhelimitse. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa kiireellinen tukipyyntö voidaan lähettää sähköpostitse. Sähköpostin otsikossa tulee tällöin olla sana ”kiireellinen” sekä kuvaus ongelmasta.

Etätukiohjelma avulla voimme ottaa koneeseesi etäyhteyden internetin välityksellä mahdollistaen nopean ja sujuvan palvelun. Ongelmatilanteiden ratkaiseminen onnistuu helposti molempien osapuolten pystyessä tarkastelemaan samaa näkymää yhtäaikaisesti.

Lue ohje: Näin lataat etätukiohjelman

Fikuroon voit kirjautua osoitteessa app.fikuro.fi.

Lue tarkemmat ohjeet kirjautumisen vaiheista ja ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä huomioitavista asioista täältä.